Pārlekt uz galveno saturu
28 Zīmols. Zīmola stāsts un tā komunikācija interneta vidē. MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Zīmols.  Zīmola stāsts un tā komunikācija interneta vidē

 

 

 

    Ar gudra mārketinga palīdzību ir iespējams padarīt savu uzņēmumu par veiksmes stāstu un izveidot stipru zīmolu. Kā atšķirties no lielās pelēkās masas gan nacionālajā, gan starptautiskajā līmenī un kā atrast sava zīmola unikālo stāstu, kas paliks atmiņā? Kā veicināt zīmola atpazīstamību? Un kā digitalizācija un interneta vide ietekmē zīmola identitāti un komunikāciju? Vai digitālais mārketings ir vai nav atbilde uz visiem mārketinga jautājumiem? Par to un citām mūsdienu mārketinga aktualitātēm runāsim seminārā.

 

Seminārā runāsim:

 

1.  Par veiksmīga zīmola veidošanas pamatprincipiem

2.  Kā atrast savu unikālo zīmola stāstu? Ar dažādām metodēm un praktiskiem piemēriem.

3.  Kā veicināt zīmola atpazīstamību?

4. Kā digitalizācija un interneta vide ietekmē zīmolu un tā komunikāciju? Kā veidot veiksmīgu zīmola komunikāciju digitālajos mēdijos?

 

 

Eksperte: Līga Buša-Lehtonena, Marketing Angels SIA līdzīpašniece un vadītāja.

Mārketinga eksperte ar vairāk kā 15 gadu pieredzi mārketingā un vadībā gan Latvijā, gan ārzemēs. Ieguvusi bakalaura grādu Rīgas Ekonomikas Augstskolā, kā arī MBA grādu Hanken zviedru augstskolā Helsinkos, Somijā. Vadītāja un līdzīpašniece uzņēmumā „Marketing Angels” SIA, kura galvenais mērķis ir palīdzēt citiem uzņēmumiem un zīmoliem atrast savu vietu tirgū, kā arī pircēju prātos un sirdī.

 

Semināra norises laiks: plkst. 15:00 - 17:00

 

Dalība: BEZMAKSAS

 

Reģistrācija:  https://ej.uz/MRCR_280518