Pārlekt uz galveno saturu

Aprīlis

12 “Starta diena” jaunajiem uzņēmumiem Kuldīgā.

ALTUM 12. aprīlī Kuldīgā aicina uz “Starta dienu” jaunajiem uzņēmējiem

12. aprīlī Kuldīgā notiks Kurzemes reģionā gada vērienīgākais bezmaksas pasākums jaunajiem uzņēmējiem “Starta diena”. Pasākumu rīko Attīstības finanšu institūcija ALTUM un uz to ir aicināts ikviens interesents, kuram ir sava biznesa ideja un vēlme to īstenot, kā arī ikviens uzņēmums vecumā līdz 5 gadiem, kas meklē izaugsmes iespējas. Jaunie uzņēmēji pasākumā varēs iedvesmoties no nozares vadošajiem ekspertiem, uzzināt par pieejamo valsts atbalstu savas uzņēmējdarbības uzsākšanai vai paplašināšanai, kā arī nodibināt noderīgus kontaktus.

“Starta diena” Kuldīgā norisināsies 12. aprīlī plkst. 10:00-13:30 (ierašanās no plkst. 9:30) Kuldīgas Mākslas namā (1905. gada ielā 6). Visi interesenti līdz 11. aprīlim ir aicināti elektroniski pieteikt savu dalību ALTUM interneta vietnē: https://www.altum.lv/lv/notikumi.

Pasākumā ikviens interesents uzzinās, kā pārdomāti plānot un finansēt savu ideju, kā uzsākt biznesu bez uzkrājumiem,  un pa kādiem pakāpieniem ir jākāpj, lai gūtu panākumus. Sabiedrisko attiecību konsultants Dzintars Hmieļevskis uzstāsies ar lekciju “Personīgā un uzņēmuma publiskā tēla veidošana”, savukārt pārdošanas un biznesa trenere Terēze Riekstiņa sniegs ieskatu “10 pakāpienos ceļā uz panākumiem biznesā.

Seminārā ar uzņēmējdarbības pieredzes stāstiem un vērtīgiem padomiem, kas gūti personīgajā pieredzē, dalīsies Kuldīgas reģiona uzņēmēji. Piemēram, Inga Jefrēmova stāstīs par savu līklīniju koka grīdas segumu ražošanas uzņēmumu “LatSketch”, kuru dibināja, piedaloties vairākos projektos un piesaistot finansējumu. Savukārt Evita Štrausa dalīsies savā pieredzē, veidojot ģimenes uzņēmuma Milzu!, kura idejas pamatā bija vēlme ražot veselīgu un konkurētspējīgu produktu.

Jaunos un topošos uzņēmējus šajos semināros individuāli konsultēs vadošie eksperti no vairāk nekā 10 organizācijām: ALTUM, Valsts ieņēmumu dienesta, Uzņēmumu reģistra, Nodarbinātības valsts aģentūras, Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra, komercbankām, Kurzemes plānošanas reģiona u.c.

Tiem, kuri nepagūs apmeklēt bezmaksas semināru Kuldīgā, būs vēl divas iespējas – 26. aprīlī Cēsīs un 31. maijā Rīgā.

17 Stīva Herisona meistarklase: “Kā labāk darīt radošo darbu”

Meistarklases mērķis: skaidrot un iemācīt izcila radoša darba secīgus soļus, kas nepieciešami katru reizi, izšķiroties par labu jaunai pieejai, risinot uzņēmuma izaicinājumus zīmolu, preču un pakalpojumu virzīšanā tirgū.

Stīva Herisona specialitāte ir radošas idejas un vārdi, kas palīdzējuši pārdot preces un pakalpojumus tādiem milžiem kā Microsoft, Rolls Royce, IBM, XEROX un daudziem citiem. Pasaules nozīmīgākā reklāmas festivāla balvas - 18 Kannu Lauvas - ir apliecinājums šīm prasmēm visaugstākajā līmenī.

Mērķauditorija: uzņēmēji un lēmumu pieņēmējiem, kuri ikdienā saskaras ar izaicinājumiem, kad ekselis nepielūdzami saka: “Ir jādomā par radošiem risinājumiem zīmolu, preču un pakalpojumu pārdošanā, jāmaina pieeja un jādara lietas pa jaunam” , kā arī mārketinga, komunikācijas un reklāmas speciālisti, kuru ikdienas darbs ir saistīts ar radošo risinājumu izveidi un radošo komandu koordināciju gan aģentūrās, gan Klienta pusē.

LTRK biedriem 15% atlaide (Reģistrējoties jānorāda atlaižu kods LTRK15) Reģistrācija šeit...

Jautājumiem: ansis@ansisegle.lv vai +37129237202

Stīva Herisona meistarklase: Kā labāk darīt radošo darbu

 

19 Darbs ar projektiem Vācijā un darbinieku nosūtīšana uz Vāciju

Lai aktīvi darbotos Vācijas tirgū, dažādiem Latvijas nozaru uzņēmējiem rodas nepieciešamība realizēt projektus un nosūtīt savus darbiniekus uz Vāciju. Šis darbs prasa labu sagatavošanos, tirgus izpēti, juridisko jautājumu izpratni un organizatoriskās prasmes, kas pielāgotas Vācijas apstākļiem. Ne mazāk svarīgi ir dibināt noderīgus kontaktus un pārzināt vietējo organizāciju lomu, lai būtiski samazinātu dažādus šķēršļus. Tādēļ Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kameras (AHK) organizētā semināra tēma ir „Darbs ar projektiem Vācijā un darbinieku nosūtīšana uz Vāciju”. Seminārs notiks ceturtdien, šī gada 19. aprīlī plkst. 13.00-17.00 Rīgā, Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kameras birojā.

ir Eiropas lielākais un nozīmīgākais tirgus, kas joprojām veiksmīgi attīstās. Šāda biznesa vide piedāvā teicamas uzņēmējdarbības perspektīvas arī Latvijas uzņēmumiem. Semināra mērķis ir sniegt uzņēmējiem izpratni par veiksmīgu startu Vācijas tirgū, kā arī par Vācijas likumdošanas un darbinieku nosūtīšanas īpatnībām. Seminārā tiks aplūkoti visi ar to saistītie organizatoriskie un juridiskie jautājumu. Juriste Zane Šubēvica no advokātu biroja “BÖRGERS” Vācijā un “Triniti.lv” Latvijā sniegs svarīgāko informāciju par juridiskajiem aspektiem, kā arī praktisku ieskatu no s tirgū pieredzi guvuša Latvijas būvuzņēmuma puses. Uzņēmuma „Citrus Solution” SIA valdes locekle, finanšu un administratīvās daļas vadītāja Dace Mačuļska dalīsies ar uzņēmuma pieredzi par augstākminētiem procesiem Vācijā. Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras vecākā eksperte Iveta Suraka detalizētāk izstāstīs par A1 sertifikāta iegūšanu un ES tiesību aktu piemērošanu sociālās drošības jomā, kā arī par starpvalstu līgumu piemērošanu.

Ja uzņēmumam ir jārealizē projekti Vācijā, tam nākas saskarties ar neskaitāmiem jautājumiem. Kādi soļi jāveic saistībā ar uzņēmuma reģistrāciju un nodokļiem? Kādi riski var pastāvēt? Kad tiek attiecināta Vācijas un kad Latvijas likumdošana? Kā veiksmīgi startēt iepirkumos? Kur meklēt konkursus? Kā tiek organizēta darbinieku nosūtīšana uz Vāciju? Kāds ir darba attiecību tiesiskais regulējums? Kas jāievēro saistībā ar algām un citiem minimālajiem darba nosacījumiem? Kādi nosacījumi pastāv sociālai apdrošināšanai un A1 sertifikātam?

Semināram iespējams pieteikties līdz šī gada 17. aprīlim mājaslapā www.ahk-balt.org vai rakstot uz e-pastu gvanca.grigolija@ahk-balt.org un zvanot uz tel. +371 6732 0718. Maksimālais dalībnieku skaits ir 15. Dalības maksa ir 99 EUR + PVN (LTRK biedriem – 20 % atlaide).

Seminārs par Vācijas tirgu

 

23 Lietu interneta (IoT) risinājumi biznesa modernizācijai.
Lattelecom

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera sadarbībā ar Lattelecom aicina uz semināru

2018. gada 23. aprīlī   plkst. 15:00-17:00

 

Lietu interneta (IoT) risinājumi biznesa modernizācijai

 

     Starptautiskie eksperti prognozē, ka jau tuvākajā laikā dažādas ierīces vairs nedarbosies individuāla katra par sevi, bet tās būs saslēgtas vienotā tīklā un spēs automātiski “apmainīties ar informāciju”. Lietu interneta pakalpojumu uzvaras gājiens ir sācies un Latvijai ir visi priekšnoteikumi, lai jau šobrīd varētu pievienoties Eiropas un pasaules tehnoloģiju priekšgājēju pulciņam. Lattelecom izveidotā lietu interneta infrastruktūra kopš pagājušā gada pilnībā aptver visu Rīgas teritoriju un ir izvērsta 15 pilsētās visā Latvijā.

 

    Lietu interneta tīklam ir ļoti plašs pielietojums un tas paver jaunas iespējas moderniem risinājumiem biznesa klientu vajadzībām. Sākot no energoresursu efektīvas pārvaldības līdz pat darba procesu efektivizācijai, industriālie lietu interneta risinājumi palīdz efektīvāk plānot resursu sadali, balstoties uz reālā laika datu analīzi. Tas ļauj efektīvāk sadalīt cilvēkresursus, ekonomiskāk tērēt līdzekļus un strādāts vēl efektīvāk.

 

 

Par ko runāsim:

· Lietu internets – nākotnes tehnoloģija, kura pieejama jau šodien

· Kas ir LoRa tehnoloģija un kādas ir tās priekšrocības

· Lietu interneta risinājumi biznesa procesu optimizācijai

· Praktiski piemēri lietu interneta pielietojumam

 

Semināru vada:

 

  • Edmunds Garančs, Lattelecom IoT Biznesa attīstības direktors.
  • Jans Jeļinskis, Lattelecom IoT pakalpojuma vadītājs.
 

Dalības maksa: BEZMAKSAS

 

Reģistrācija: https://ej.uz/Lattelecom_230418