Pārlekt uz galveno saturu
20 Dizaina domāšana – klientiem draudzīgu produktu/pakalpojumu radīšanai un attīstīšanai. RADOŠUMS BIZNESĀ

Dizaina domāšana – klientiem draudzīgu produktu/pakalpojumu radīšanai un attīstīšanai

 

   Dizaina domāšana tiek pielietota klientiem draudzīgu un jaunu produktu/pakalpojumu radīšanā un attīstīšanā.

    Šajā procesā tiek strādāts starpdisciplināri ar dažādu jomu ekspertiem. Dizaina domāšanas process palīdz iejusties klienta “ādā” un saskatīt detaļas, kas jāmaina.

 

Ar radošās domāšanas metodēm tiek gan radīt jauni risinājumi, gan arī tie tiek testēti.

Dizaina domāšanas procesu lielā mērā ietekmē arī komandas dinamika un katra komandas spēlētāja personība.

 

Tāpēc seminārā pievērsīsim uzmanību arī personību aspektiem un kā tos salikt kopā rezultātu iegūšanai.

 

Seminārā runāsim par:

 

1. Klienta vajadzību izpēte;

2. Radošās domāšanas metodes jaunu risinājumu atrašanai un testēšanai;

3. Personības aspekti un to ietekme uz komandas dinamiku un rezultātu;

4. Praktiski vingrinājumi un ieteikumi jūsu komandai.

 

Ieguvumi: Seminārā jūs iegūsiet 3 praktiskas metodes, ko varēsiet uzreiz pielietot savā darba vietā – gan jaunu ideju radīšanai un testēšanai, gan komandas vadībā.

  

Semināru vada:

  • Ilze Rozenberga, pētījumu kompānijas “Berg Research” vadītāja, kvalitatīvo pētījumu un stratēģisko darba sesiju dizainēšanas eksperte ar vairāk kā 10 gadu pieredzi;
  • Leokādija Sviridova, vairāk kā 5 gadu pieredze Vācijā kā Agile koučs un Scrum master IT jomā gan start-up, gan vidējos uzņēmumos, gan arī valsts sektorā;
  • Kristīne Zaksa, vairāk kā 3 gadu pieredze kā individuālais un komandu koučs, Lumina Learning praktiķe.

 

Semināra norises laiks: plkst.13:00-15:00.

 

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/RB_200718