Pārlekt uz galveno saturu

Klientu apkalpošanas «džungļi»: klientu pieredzes vadība. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

04 Klientu apkalpošanas «džungļi»: klientu pieredzes vadība. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

Klientu apkalpošanas «džungļi»: klientu pieredzes vadība

 

Veiksmīga un efektīva klientu apkalpošana ir kā ceļojums džungļos. Pārdevējam un klientu apkalpošanas speciālistam jāsastopas ar dažādiem izaicinājumiem klientu apkalpošanā – dabā ir dažādas klientu “sugas”, un katra notām vēlas atšķirīgu attieksmi.

Tāpēc seminārā runāsim par:
 

1. Pircēju un klientu pieredzi apkalpošanas “džungļos”

2. Klientu “sugām” un to izpausmēm darbībā

3. Katrai klientu “sugai” piemērotu apkalpošanu

Seminārā beigās Jūs gūsiet atbildi uz jautājumu: Vai Jūs patiesi pazīstat savu klientu un zināt, ko viņš no Jums sagaida?

Semināru vadīs Revita Logina -  Kantar TNS Brand & Shopper pētījumu eksperte un konsultante. Revitai ir vairāk nekā 15 gadu pieredze FMCG (ātrās aprites patēriņa preču) patērētāju vajadzību izpētē, kā arī Revita konsultē un vada Latvijas uzņēmumos pārdevēju apmācības par tēmu: kā visefektīvāk apkalpot pircējus un klientus.

Norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

DALĪBAS MAKSA:

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 45,00 + PVN / personai

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_041017