Pārlekt uz galveno saturu
16 5 praktiski veidi kā izveidot komerciāli veiksmīgu inovāciju, kas jau pirmajā gadā palielina uzņēmuma peļņu un ražošanas noslodzi. LABAS PRAKSES BIZNESA SKOLA

praktiski veidi kā izveidot komerciāli veiksmīgu inovāciju,

 kas jau pirmajā gadā palielina uzņēmuma peļņu un ražošanas noslodzi

 

   Inovācijas ir ekonomiskās izaugsmes dzinējspēks. Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kurā  ekonomikas pamata resursi ir- zināšanas, pieeja informācijai un darbs.

Seminārā runāsim par:

  1. No kā sastāv inovācijas? Kas ir inovācija un kas nav? Kāpēc tikai dažas inovācijas ir komerciāli veiksmīgas un lielākā daļa inovāciju tirgū nav veiksmīgas.
  1. Vai inovācijas uzņēmumam vienmēr izmaksā dārgi? Vai pastāv iespējams radīt komerciāli veiksmīgu inovāciju bez papildus ieguldījumiem ražošanā, kas ievērojami palielinātu peļņu? Apskatīsim labās prakses gadījumus, kad uzņēmumiem izdevies radīt veiksmīgas inovācijas ar 0 investīcijām.
  1. Apskatīsim 5 praktiskus veidus kā nonākt pie potenciāli komerciāli veiksmīgas inovācijas, pārceļot domāšanas ietvarus un stereotipus, un nonākot pie negaidītiem risinājumiem, kas dos jums ierosmi jaunām idejām jūsu uzņēmumam.

        4. Darbosimies praktiski darba grupās, lai teorētiskās zināšanas izmēģinātu praksē un iedrošinātu jūs     veikt līdzīgu eksperimentu jūsu uzņēmumā, kas aizvedīs jūs pie nākošās – komerciāli izcili veiksmīgās inovācijas.

Ieguvumi:

  1. Iegūsiet 5 praktiskus veidus, kā nonākt līdz jūsu uzņēmuma nākamajai inovācijai- lielajai komerciālai veiksmei.
  2. Uzzināsiet no kā sastāv inovācija, un ka ne vienmēr komerciāli visveiksmīgākās inovācijas prasa ieguldījumu ražošanā- dažkārt, lai nonāktu līdz super-inovācijai, vajadzīgs tikai nedaudz pamainīt domāšanas skatu punktu.
  3. Uzzināsiet labās prakses piemērus, kā citiem izdevies būtiski palielināt uzņēmuma finanšu rādītājus, iegūt tirgus daļas un nostiprināt savas pozīcijas tirgū.

Ekspertes: Līga Brasliņa, Inovāciju aģentūras FineHouse vadošā inovāciju pētniece un eksperte, veidojusi mārketingu un inovācijas kompānijām L’Oreal, Kraft Foods, Latvijas Balzams un Virši-A.

Agnese Irbe, Inovāciju aģentūras FineHouse vadītāja, izveidojusi vairākus inovatīvus zīmolus, kas sekmīgi pārdoti gan pašmāju, gan eksporta tirgos.

Norises laiks: plkst. 15:00-17:00

  1. Seminārs tiek organizēts sadarbībā ar Projektu “Latvijas Eksporta Klasteris”
    1.  

DALĪBAS MAKSA:

 

  • LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.
  • Uzņēmumiem, kuri nav LTRK biedri 45,00 + PVN / personai
  • Latvijas Eksporta Klastera biedriem dalība bezmaksas

 

Reģistrācija: http://ej.uz/LPBS_161117