Pārlekt uz galveno saturu
17 SAFARI MAZAJAM BIZNESAM (ALŪKSNE)

Alūksnes novada pašvaldība un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzmes nodaļa organizē bezmaksas 2 dienu semināru uzņēmējiem un uzņēmējdarbības uzsācējiem "SAFARI MAZAJAM BIZNESAM".

Jau ar pirmajiem soļiem biznesā daudzi atzīst, ka vissvarīgākais un visgrūtākais biznesa tālākā attīstībā ir jaunu klientu piesaiste. Šis apstāklis attur daudzus nedrošos, kuriem būtu idejas un vēlme uzsākt savu biznesu. Šīs galvassāpes var tikt atrisinātas, savijot kopā IT programmu risinājumus (bieži - bezmaksas), zinātnes un mārketinga atziņas. Šodien jau ir izveidoti instrumenti, kas padara klientu piesaisti vieglāku un aizraujošāku.

Medību sezona ir atklāta! Šajā aizrautīgajā 2 dienu ceļojumā - Safari biznesā, jums tiks izdalīti dažādi klientu medību instrumenti, kurus varēsiet pielietot jau nākamajā dienā pēc semināra (dedzīgākie - tajā pašā).

SAFARI BIZNESĀ SASTĀV NO 3 BIZNESAM SVARĪGĀM DAĻĀM:

1. Kur un ko medīt? - jeb stratēģiskais ceļš pie klientiem

2.Kā vajadzīgajiem zvēriem likt sapulcēties noteiktajā vietā? - vai mārketinga instrumenti

3. Paņēmieni, kas liks zvēram pašam atdot savu kažokādu - vai kā nolūkot mērķi uzrunāt un labāk tam pārdot, pielietojot netiešās ietekmes paņēmienus.

 

DALĪBNIEKU IEGUVUMI:

  • Noteiktas peļņas gūšanas iespējas;
  • Skaidrs redzējums - kas ir mani klienti, kā tos uzrunāt un ar kādiem produktiem;
  • Skaidrs redzējums par uzņēmuma tālāko attīstību;
  • Apgūti instrumenti, kas ļaus nozīmīgi celt klientu skaitu un pārdošanas apjomus;
  • Izmēģinātas jaunas pieejas un paņēmieni klientu uzrunāšanai;
  • Iegūti pārdošanas paņēmieni, kas ļaus uzreiz celt pārdošanas apjomus;
  • Izpratne par kļūdām atlasē;
  • Pārdošanas komandas izveide - ātri un efektīvi

SEMINĀTA TĒMAS:

10.10.2017. (no plkst. 10.00-15.15)

1. Sabalansēta uzņēmuma stratēģija

Svarīgākais šajā sadaļā: noteikt, kur gūt peļņu un izvairīties no nogurdinošas konkurences - kļūt unikālam un klientiem pievilcīgākam. Tiks noteikta produkta - cenas - pakalpojuma utt., sabalansētība.

2. Mūsdienu mārketings 1.daļa

Tirgus segmentēšana un vērtīgāko klientu kategorijas noteikšana. Efektīvākie komunikācijas veidi, kas palīdz interesēt patērētājus. Komunikācija atbilstoši klientu kategorijai.

 

17.10.2017. (no plkst. 10.00-15.15)

3. Mūsdienu mārketings 2.daļa

Noteikt, veicināt un kuplināt vajadzīgo klientu kategorijas un stiprināt to lojalitāti. Programmas (pārsvarā - bezmaksas), kuras ļauj ģenerēt klientu pieplūdumu. Kā izveidot mājas lapu ar nelieliem līdzekļiem, Cenas vienošanās politika - veiksmīgo stratēģiju piemēri.

4. Pārdošanas komandas izveide

Noteiksim esošās pārdošanas sistēmas nepilnības un izstrādāsim uzlabojumus. Kā un kur labāk tikties un kā veidot sarunu ar klientu? Labākie pārdevēju un komandas motivēšanas paņēmieni. Ko un kā deleģēt?

APMĀCĪBU VADĪS

Lektors: Jānis Roze

  • Pasniedzējs un praktizējošais organizācijas konsultants;
  • Ar ilgu gadu pieredzi dažādu tēmu pasniegšanā, starp tām - Ilgtspējīga organizācijas stratēģija, Personāla novērtēšana un motivācija, Līderība, Komandas izveide un vadība, Organizācijas kultūra, u.c. Iedziļināšanās šajās tēmās (strādājot par lektoru RPIVA un TURĪBA ar dažādām mērķauditorijām, tostarp, ārzemju studentiem; veicot pētījumus; adaptējot personāla novērtēšanas metodikas un izveidojot savas, piem., motivācijas noteikšana, Vadītāja kreatīvā līderība), ļauj lektoram redzēt situāciju organizācijā kopumā un dažādu faktoru mijiedarbībā (stratēģijas, motivācijas, organizācijas kultūras utt.).
  • Jānis Roze ir strādājis ar t;adiem uzņēmumiem kā PricewaterhouseCoopers, Dnet IT risinājumi, CityNet, Latvijas komandu bobslejā, u.c.

Reģistrēšanās līdz 6.oktobrim!

Reģistrēties šeit: https://goo.gl/forms/f1Nepqbhnj5VRzmG3