Skip to main content

20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un veicot datu analīzi ar Google Analytics. e-KLUBS

16 20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook reklāmas kampaņas un veicot datu analīzi ar Google Analytics. e-KLUBS

 

20 kļūdas, pārvaldot Google un Facebook  reklāmas  kampaņas un  veicot datu analīzi ar Google Analytics

 

 

Semināra laikā tiks apskatītas dažādas kļūdas, ar kurām saskaras iMarketings.lv eksperti savā ikdienas darbā, veicot reklāmas kampaņu auditus.

Runāsim par

  1. Kļūdām, kuras tiek pieļautas gan Facebook, gan Google reklāmās;
  2. Saturu, ko uzņēmēji publicē Facebook lapās;
  3. Kļūdu piemēri, veicot reklāmas kampaņu analīzi.

 

Seminārā tiks parādītas gan vienkāršās kļūdas, tādas kā nepareiza Google AdWords struktūra vai Facebook tārgetinga neatbilstoša izvēle, gan arī Advanced  kļūdas, kas saistītas ar neatbilstoša atribūcijas modeļa izvēli vai Customer Lifetime Value nekorektu aprēķināšanu.

 

Eksperts:  Sergejs Volvenkins ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Analytics eksperts ar doktora grādu (digitālajā mārketingā).  Aktīvi dalās ar savu vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.

 

Semināra norises laiks: plkst. 15:00-17:00

 

DALĪBAS MAKSA: Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem. LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN.

Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/EK_160818